Geen categorie,  Media,  online,  werkgever

Verkeer naar je website

Hoi allemaal

Verkeer naar je website, vraag  aan een marketeer of ondernemer wat ze het meest in de wereld zou willen, en ze zullen je waarschijnlijk vertellen “meer klanten.” Hoe vaak komt het voor dat de  klanten op een bedrijf ‘verlanglijstje staan? Meer verkeer naar hun site, er zijn vele manieren waarop je   meer verkeer op je website  kunt krijgen . Adverteren is een goede manier om meer netwerk op te bouwen, en zo  je merk  verhogen en het krijgen van meer bezoekers naar je  site . Pas wel op als je  betaalde strategieën zal gebruiken om jouw  doelen te bereiken, dan zal je  meer verkeer generen. Of je  bent  op zoek naar meer  conversies te verhogen, ook? Elke betaalde kanaal heeft zijn voor- en nadelen. Het is  goed om goed na te denken over je  doelen voordat je   creditcardgebruikt. Het is niet genoeg om geweldige content te produceren en hopen dat mensen vinden het moet vooral  proactief  zijn. Een van de beste manieren om meer verkeer naar je website is om sociaal media in te zetten om zo meer  te bereiken wat jij voor ogen hebt, en meer omzet. Twitter is ideaal voor korte, pittige (en verleidelijk) links, terwijl Google+ met promoties kan   helpen om jou,  site  beter gevonden worden .Om de weergegeven in gepersonaliseerde zoekresultaten en lijkt vooral effectief in B2B niches. Als u een B2C product bedrijf bent, kunt u veel tractie met image-zware sociale sites als Pinterest en Instagram vinden.

Verkeer naar je website.

Start met gast bloggen als je denkt die is toch dood dan heb je het verkeerd begrepen. Voordat je het zegt – nee, waar waar de blogger is geen verkeer. Ondanks wat je misschien hebt gehoord, het beveiligen van een gast post op een gerenommeerde site kunnen een blog meer verkeer aantrekken naar uw website en het  helpt bij het opbouwen van uw merk op de koop toe. Wees gewaarschuwd, hoewel – normen voor de gasten bloggen zijn radicaal tijdens de afgelopen anderhalf jaar veranderd met spammy tactiek kan leiden tot strenge straffen. Ga voorzichtig hier mee om.

Verkeer naar je website.

LinkedIn is veel meer dan een middel van het vinden van een andere baan geworden. ‘S werelds grootste professionele sociale netwerk ,is nu een waardevol publishing platform in zijn eigen recht. Wat betekent dat je moet berichten te plaatsen op LinkedIn op een regelmatige basis. Hierdoor kan het verkeer te stimuleren naar uw site, evenals uw profiel te verhogen binnen uw branche – vooral als u een matige tot grote aanhang hebt.

En wat je zeker niet moet vergeten is Email marketing. Zo veel bedrijven zijn gericht op het aantrekken van nieuwe klanten door middel van content marketing dat ze vergeten om meer traditionele methoden. Email marketing kan een krachtig hulpmiddel te zijn, en zelfs een matig succesvol e ontploffing kan leiden tot een aanzienlijke stijging in het verkeer. Wees voorzichtig niet aan mensen met een niet aflatende e-mails over elke update vindt u in uw bedrijf bombarderen. Ook niet over het hoofd gezien de kracht van mond tot mond reclame, vooral van mensen die al genieten van uw producten of diensten. Een vriendelijke e-mail herinnering over een nieuwe dienst of product kan u helpen uw verkeer te stimuleren, en helpen voor meer aankoop.

Groetjes Angelique

 

2 reacties

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.