Sociaal media skills
Wat heb je nodig bij sociaal media skills, om nog beter te worden.
Heel veel mensen gebruiken sociaal media om de eigen te profileren, waar ze goed in zijn. Ik maak er gebruik van om mijn eigen ideeen naar voor te brengen en andere mensen te inspieren zodat ze actie ondernemen om de eerste stap te zette. Ik hou er wel van om mijn eigen te ontwikkelen, zodat ik een betere versie van mijn zelf wordt. Dat doe ik door opleidingen te volgen die mijn brede inzichten nog meer verbeteren. Ik help startende ondernemers te kijken wat ze al weten en waar zo nodig ik hun advies kan geven waar te beginnen. Zo zorg ik ervoor dat mijn eigen sociaal media skills beter worden, en mijn eigen nog beter kan profileren.
Sociaal media skills.
Krictisch denken.
Creatief denken.
Mediawijsheid.
Communiceren.
Probleemoplossend.
Kritisch denken is het vermogen hebben om de binnen gekomende informatie op waarde te kunnen inschatten.
1 Is dit interessant voor de lezer?
2 Wat is de toegevoegde waarden?
3 Klop de informatie wel die jij door geeft?
4 Wat is je eigen mening daar over hoe zie jij het geheel?
Creatief denken.
Kan je out of the box denken, zodat het interessant wordt voor de lezer. om je blog werkelijk te lezen. Je kan je verhaal wel vertellen , maar wat is dan de toegevoegde waarden van je verhaal.
1 Hoe verras jij de lezer is dat met een gratis mini ebook?
2 Hoe bereik je idiale klant, en wie is je idiale klant eigenlijk?
3 Hoe onderscheid jezelf van de rest?
Probleem oplossen voor de klant.
Hoe neem je eigen teugels in de hand als je niet de problemen waar de klant mee loopt niet op kan lossen.
1 Hoe je de communicatie problemen op kan pakken in je eigen organisatie?
2 Hoe zorg jij ervoor dat je campange slaagt?
3 Hoe zorg je ervoor dat je sales binnen haalt?
4 Hoe zorg je ervoor dat de klant bij je gaat kopen?
5 En waarom moet de klant bij je kopen, en wat kan jij oplossen voor de klant?
Sociaal media wijsheid.
Wat weet jij al over sociaal media, welke kanalen gebruik je en hoe zet je die wijs in?
1 Onderzoek wel informatie je heb over twitter, facebook, LinkedIn, wordtpress?
2 Waar voor gebruik je sociaal media, wil je meer volgers of wil je meer geld verdienen?
3 Hoe zet je campage op, dat je meer leads kan binnen halen?
4 Hoe maak je gebruik van sociaal media, hoe zet je die in?
5 Welke bewerkingsprogamma ga jij gebruiken voor je foto,s of je vlog?
6 Hoeveel tijd wil jij besteden aan je hobby of bedrijf?
En het alle belangrijkste je moet het leuk vinden om andere te onderwijzen en te laten zien, waar je passie ligt. Je kan het wel voor het geld doen, of je daar nu zo gelukkig van wordt is punt twee.
Heel veel plezier met het toepassen en als je wat meer wil weten laat een comment achter.
Groetjes Angelique
4 reacties
Mr.Netherland
Mooi artikel zeg ! Social Media is echt heel belangrijk om goede traffic te hebben.
Mr.Netherland
gouweleeuw
Dank je voor je leuke reactie. Ja sociaal media traffic is heel belangrijk voor je website. Ook is het belangrijk om in de gaten te houden wie je bezoekers zijn en waar ze naar opzoek zijn.
Gr Angelique
linkedin leads
That’s a very nice article. I think when we think about building social profiles, all that comes to our minds is Facebook or Twitter. LinkedIn often goes ignored and I think you have made a good point here that LinkedIn profiles can help you build a good authority within the community.
gouweleeuw
Hoi LinkedIn Leads.
LinkedIn is often seen as the unschooled child of you social media platforms. Many companies almost never work on their LinkedIn page, because they do not know what to do with it. Usually this is a missed opportunity because you can get the most leads from LinkedIn. On LinkedIn there is a lot of job seekers with knowledge of social media or customers looking for a problem for their company. If you will apply LinkedIn well and write about it, what can you do with it as a large clientele.
Gr Angelique