inspiratie,  kinderen,  Media,  online,  passief inkomen met internet.

Heel nederland vlogt.

Heel Nederland vlogt.

Heel Nederland vlogt de helden van onze kids, ze zijn mooi en getalenteerd.

Met miloenen volgers op You Tube en instagram is hun invloed meer dan ooit niet meer weg te denken. Uit onze medialandschap maar wie zijn deze vloggers? Wat is hun passie? En nog belangrijker wat drijf hun dat ze alles maar willen delen met iedereen.

Anna Nooshin 29 jaar is een van onze succesvolste vloggers van ons land.

Anna Noorshin heeft 2,6 miljoen bezoekers op haar lifestylemagazine  NSMBL  En ruim 188,000 volgers op instagram. Vorig jaar startte ze bijna tegelijkertijd met het uitkomen van haar boek On Top, en haar eigen You Tube kanaal. 2 keer per week plaats ze een filmpje, op dinsdag en vrijdag om 16,00 uur smiddags. En daar mee ligt de volgers aan haar voeten, want vloggers zijn nu eenmaal hot. Heel hot zelfs zij bepalen wat hun volgers kijken en doen, en kopen waarom is dat? .

Kijkje achter de schermen van de vloggers.

Het fenomeen verklaard dat vloggers zijn die een videovariant van bloggers, ze vervangen tekst door film. En niet zomaar een fimpje: het geheim is dat je als kijker er informatie krijgt. Hoe je haar moet fohn of hoe je make-up op doet, of hoe je lekkere pompoensoep maakt. Je bent namelijk getuige van hun prive leven van de vlogger, die neem je mee als ze op reis gaan, of een leuk feestje bezoeken. Miljoenen mensen kijken er naar over de hele wereld, hoe gekker hoe beter. Ook in Nederland is er de opmars van de beste vloggers die hun , hebben en houden aan iedereen laten zien. De pioniers zijn toch wel Beautygloss, En Miss lipgloss konden het ons goed laten zien, hoe het er aan toe ging.

Het geheim is dat je als kijker informatie krijgt, en getuigen bent van hun priveleven van de vlogger.

Info en vermaak, waarom zijn vloggers zo bereomd dat ze er gewoon van kunnen leven. Omdat over 3 jaar is er meer dan videocontent dan tekst. En dat is eigenlijk wel logisch video is de overtreffende trap. Een boodschap komt 10 keer beter over dan een lapje tekst, het is persoonlijker en daarbij zorgt het ervoor dat je aan iemand hecht. Jonge meiden identificeren zich massaal met mascha van Beautygloss, ze zien haar als hun beste vriendin. Dat er persoonlijk voor zorgt dat je mensen zo aan je bindt en geef je bedrijf een gezicht.

Delen van passie.

Vloggers bereiken vooral jongeren maar dat gaat nu veranderen, denk aan Jassies vloggen is name iets dat jongeren tussen 11 en 27 jaar doen. Is om jezelf durven te laten zien , om je eigen de hele dag te fimmen om zo iedereen aan je te binden. Maar wat drijft deze mensen om alles en iedereen te laten zien, hebben ze dan helemaal geen leven meer om meer volgers te krijgen. Is dit heb, wie ben je dan nog als je alles maar laat zien. Stel niemand volg je en iedereen heb maar commentaar op wat je doet, kun je er dan wel tegen dat is de vraag die er veel heerst.

Qoute :Delen van je passie is delen wat jij drijft, om jou passie te laten zien en dat is wat jou uniek maakt.

Groetjes Angelique

 

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.