Geen categorie

Succesvolle call to action klik hier

Hoe zorg je ervoor dat je meer reacties krijgt op jouw email campange.

Er zijn namelijk veel elementen waar je over jij  moet nadenken, logisch dat je misschien wat overweldigd voelt. Om goed te kunnen creëren van een succesvolle campagne moet de focus dan ook op quick wins staan. Anders kun je nooit een waardevolle e-mailmarketing maken die tot call to action over gaat. Heel veel bedrijven vergeten dat wel eens, wat wil jij bereiken met jouw e-mail marketing gewoon lezen of call to action.

Afbeeldingsresultaat voor call to action

Klik op het plaatje voor meer info.

6  Beste tips voor een onder regel.

  1. Onderwerpen mag nooit langer zijn dan 50 karakters die worden slecht gelezen, omdat dit op mobiele apparaten niet goed te zien is.

  2. Een locatie in de onderwerpregel verbetert het openingspercentage, benoem  dan bijvoorbeeld een stad of gebied waar de vacature uit staat.

  3. Blijf weg van non-tekstuele karakters en minimaliseer interpunctie, deze leestekens worden door sommige spamfilters gevangen. (deze tekens ; !@#$%”&*()+=).

  4. Vage teksten  voortdurende herinneringsmails, en vermeldingen van salaris zullen het niet redden in overvolle in boxen van mensen. link voor meer info: http://writtent.com/blog/10-compelling-calls-action-brighten-blog 

Afbeeldingsresultaat voor call to action

  1. Gratis en vergelijkbare woorden in de onderwerpregel, worden vaak door spamfilters onderschept gebruik deze woord nooit.

  2. De beste onderwerpregel vertelt concreet wat er in de mail staat, zonder teveel te beloven. Een concreet, gepersonaliseerd onderwerp springt eruit tussen de vele mailtjes die de lezer krijgt.

Krijg je ook sneller een call to action,  want als jij een onder regel schrijft die zo pakkend is. Dat een ander toe aan zet om toch op je mail te drukken, dan krijg jij bereik.

Groetjes Angelique

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.