Eigenbaas,  Media,  passief inkomen met internet.,  sociaal media

Het geheim van 100.000 euro per jaar.

Door je mindset te veranderen met werk wat je liefst doet.

Dit zou elke zzp”er moeten weten, dat je heel veel geld kan verdienen met het werk dat je het liefs doet. De 100.000 mindset: van zzp”er naar een echte ondernemer welke ondernemer wilt dit nu niet toch!!!! Vaak zat je te rekenen: als ik nu 150 euro per coachingssessie zou vragen, en zes coachingssessies per dag zal doen, kon ik per dag 900 euro verdienen. Als je dit zo ongeveer vier dagen per week zou doen zou je 3600 per week kunnen verdienen. Per maand zou dat 14.400 zijn. Maar de werkelijkheid is anders omdat de coachingssessies veel zwaarder is dan iedereen denkt.

Het-geheim-van-100000-per-jaar.jpg

De situatie voor de moderne coach is heel anders.

Om aan klanten te komen, moet je wel aan marketing oen. Zichtbaar worden en telkens nieuwe mensen benaderen en dat kost tijd heel veel tijd. Dat je slechts een paar dagen per maand kunt coachen. Die coachingssessies moeten dan zo duur worden, dat heel veel nieuwe mensen zullen afhaken. Dat wil niet zeggen dat hogere prijzen niet mogelijk zijn, en dat e geen mensen zullen zijn die dit zou willen betalen. Maar als een-op-een-praktijk heb waarin, je nauwelijks aan marketing kunt doen. Omdat je geen tijd daar voor heb, is het mogelijk de expertstatus op te bouwen die daar voor nodig is. Betekent dat, de goedlopende coachingspraktijk inderdaad een illusie is? Niets is minder waar waar een weg is ,is  er altijd een berg om te beklimmen.

Hoe wordt je een echte ondernemer.

Een echte ondernemer is iemand die een probleem van een klant helpt op te lossen, en daarmee winst genereert. Deze geachte alleen kan het grote verschil zijn om 100.000 euro per jaar te verdienen. Dit is de mindset van een ondernemer die de belemmerde ideeën omzet naar winstgevende inzichten. Je hoeft niet dan niet meer je uren te ruilen tegen geld, maar je kunt alternatieven bedenken om deze om te zetten naar meer waarde voor je geld. Je wordt meer als een fabrikant van koekjes die mensen helpt iets lekkers te eten. Hij hoeft de koekjes niet zelf te bakken, hij huurt personeel in omdat te doen. In plaats van telkens wat anders te doen, en de klant te laten bepalen hoe je werkt [ wat meestal niet in jouw voordeel is],je je manieren van werken als een product aan klanten aanbieden. Het produciseren “van je aanbod betekend dat het een naam krijgt, een bepaalde belofte en een bepaalde prijs. Klanten kopen nu je producten, en dat is niet alleen in jouw voordeel maar ze vinden het zelfs nog veel aantrekkelijker om bij jouw te kopen.

Kies je niche.

Heel bedrijven ook kleinere ondernemers verkopen heel veel verschillende producten, wat voor veel klanten als vervelend wordt gezien. Als je niche beter op je website heb staan weten heel veel klanten wat ze kunnen vinden op jouw website. Stel je heb een website met veel producten met verschillende uit lopende producten die totaal verschillende zijn en totaal geen toegevoegde waarde heeft in je winkel, zou de klant dan blijven hangen!!! Wees duidelijk naar je klant toe, zorg ervoor dat je klant echt bij je gaat kopen maak het aantrekkelijker voor de klant. Ga kijken van uit de visie van de klant, en kijk zelf is naar je eigen website hoe voelt het voor jouw om te schoppen bij je eigen bedrijf. Vind jij het zelf het niet aantrekkelijk hoe zal het de klant het dan vinden ja juist.

Creëer een high-end dienstenaanbod.

Dus 50 tot 90 procent van je tijd niet aan het werken voor klanten moet opgaan, maar aan het marketen van werken aan je bedrijf. Dat wilt zeggen: aan netwerken, klanten bellen, presentaties geven, marketingcontexten produceren { artikelen, blogs, nieuwsbrieven, video’s en dergelijke het inhuren van assistenten.

Voorbeelden zal dan zijn.

Beter gezondheid:

Tijdbesparing:

Meer klanten:

Meer winst:

Minder personeel kosten:

De beste werknemers vinden:

Betere samen werkingen:

Klanten willen graag voor high-end producten betalen, omdat hun resultaten dan veel groter wordt.

Hogere prijzen durven te vragen.

Waarom je ervoor zorgen dat je goed betaald krijgt voor je dienst? Het is belangrijk om goede prijzen te vragen omdat  je dienst heel veel geld waard is. Denk aan een loopbaancoach. Wat is er belangrijker dan mensen helpen om een goede baan te krijgen waarin ze tot hun recht kunnen komen. Dat is goud waard, maar dat geldt ook voor teamcoaches of yogadocenten. Heel veel diensten hebben directe gevolgen voor  iemand zijn carrièreperspectief, welzijn, gezondheid en financiële situaties.

Mensen die er iets anders voor laten om jouw dienst te kunnen veroorloven ervaren uiteindelijk een veel groter effect.

Jouw bedrijf verder laten groeien.

Mijn stelling is dat als je een klant binnen kan halen en er een tweede en zo tien meer binnen kan halen kan jij je bedrijf laten groeien. Wat is het verschil? Wat moet er anders worden wat wil je bereiken? Volgens mijn draait het alleen maar om je mindset, een andere beslissing en een andere actie.

Kortom wil jij net als andere ondernemers meer waarde krijgen voor je diensten dan moet je wel je mindset veranderen, blijven hangen waar jij nu zit zal je nooit brengen naar de 100.000 euro per jaar.

Wil jij meer rendement halen uit te bedrijf dan raad ik stellig dit boek aan: https://www.bol.com/nl/p/het-geheim-van-euro-100-000-per-jaar/9200000066211608/

Laat je niet meer leiden door gebeurtenis, maar creëer je bedrijf en je leven zelf.

Gr Angelique

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.