Eigenbaas,  Media,  passief inkomen met internet.,  sociaal media

Geheim van 100.000 euro per jaar.

Verander je mindset naar 100.000 per jaar

Dit zou elke zzp”er moeten weten, dat je heel veel geld kan verdienen met het werk dat je het liefs doet. De 100.000 mindset: Vaak zat je te rekenen. Als ik nu 150 euro per coachingssessie zou vragen, en zes coachingssessies per dag zal doen, kon ik per dag 900 euro verdienen. Als je dit zo ongeveer vier dagen per week zou doen zou je 3600 per week kunnen verdienen. Per maand zou dat 14.400 zijn. Maar de werkelijkheid is anders omdat de coachingssessies veel zwaarder is dan iedereen denkt.

Het-geheim-van-100000-per-jaar.jpg

De situatie voor de moderne coach is heel anders.

Om aan klanten te komen moet je wel aan marketing doen, zichtbaar zijn kost heel veel tijd en energie. Die heel veel ondernemers nu niet hebben,tijd en energie.En daar komt ook nog bij kijken als je online coachingssessie wilt doen, dat je prijzen hier wel moet aanpassen. En ja hoe duurder de sessie hoe sneller mensen zullen afhaken. Dat wilt natuurlijk niet zeggen als je prijzen hoger zijn, dat er niet mensen zullen zijn die wel deze hogere prijzen wilt betalen. Als jij coachingssessies aanbied die zo goed zijn, dat er vast en zeker mensen zijn die zou willen betalen.

Hoe wordt je een echte ondernemer.

Een echte ondernemer is iemand die een probleem van een klant helpt op te lossen, en daarmee winst genereert. Deze geachte alleen kan het grote verschil zijn om 100.000 euro per jaar te verdienen. Dit is de mindset van een ondernemer die de belemmerde ideeën omzet naar winstgevende inzichten. Je hoeft niet dan niet meer je uren te ruilen tegen geld, maar je kunt alternatieven bedenken om deze om te zetten naar meer waarde voor je geld. Je wordt meer als een fabrikant van koekjes die mensen helpt iets lekkers te eten. Hij hoeft de koekjes niet zelf te bakken, hij huurt personeel in omdat te doen. In plaats van telkens wat anders te doen, en de klant te laten bepalen hoe je werkt wat meestal niet in jouw voordeel is. Dat betekend dat jouw aanbod een naam krijgt, een bepaalde belofte en een bepaalde prijs. Klanten kopen nu je producten, en dat is niet alleen in jouw voordeel maar ze vinden het zelfs nog veel aantrekkelijker om bij jouw te kopen.

Kies je niche.

Heel bedrijven ook kleinere ondernemers verkopen heel veel verschillende producten, wat voor veel klanten als vervelend wordt gezien. Als je niche beter op je website heb staan weten heel veel klanten wat ze kunnen vinden op jouw website. Stel je heb een website met veel producten met verschillende uit lopende producten die totaal verschillende zijn en totaal geen toegevoegde waarde heeft in je winkel, zou de klant dan blijven hangen!!! Wees duidelijk naar je klant toe, zorg ervoor dat je klant echt bij je gaat kopen maak het aantrekkelijker voor de klant. Ga kijken van uit de visie van de klant, en kijk zelf is naar je eigen website hoe voelt het voor jouw om te schoppen bij je eigen bedrijf. Vind jij het zelf het niet aantrekkelijk hoe zal het de klant het dan vinden ja juist.

Creëer een high-end dienstenaanbod.

Dus 50 tot 90 procent van je tijd niet aan het werken voor klanten moet opgaan, maar aan het marketen van werken aan je bedrijf. Dat wilt zeggen: aan netwerken, klanten bellen, presentaties geven, marketingcontexten produceren { artikelen, blogs, nieuwsbrieven, video’s en dergelijke het inhuren van assistenten.

Bied high-end.

Reden 1 Meer klanten is meer omzetten.

Reden 2 meer tijd en energie .

omdat de coach of van nature beperkt wordt door een grens van inkomen, is het verstandig om die kostbare tijd om te zetten naar zo duur mogelijk product.

Reden 3 Meer klanten meer winst.

10 – 20 % Van je klanten heeft behoefte aan je dure diensten. De dienst die het meeste waarde oplevert, die het meest exclusieve gevoel geeft. Door dit niet aan te bieden, negeer je dus een belangrijke behoefte van een deel van je (potentiële) klanten.

Reden 4 je kan er gelijk mee beginnen.

Je hebt voor een high-end aanbod veel klanten nodig. Zeker voor starters is dit interessant. Ze hebben nog niet zo’n groot netwerk en ze hebben nog niet zo’n reputatie opgebouwd. Door goed geprijsde VIP-dagen en trajecten aan te bieden, kunnen ze gauw goed verdienen en dan kunnen ze ook investeringen gaan doen in marketing en het opbouwen van hun mailinglijst.

Reden 5 trek de juiste klanten voor je bedrijf.

Met high end producten trek je de juiste klanten aan. Dat zijn de klanten die echt actie nemen, verantwoordelijkheid nemen, doen wat nodig is om resultaten te halen. Klanten die goede resultaten bereiken, leveren de beste reputatie en mond-tot-mond reclame op. Dit is van levensbelang om je prijzen verder te laten stijgen en je bedrijf te laten groeien.

Durf hogere prijzen te vragen voor je diensten.

Het is belangrijk om de juiste prijzen te vragen, omdat je dienst heel veel geld waard is. Denk nu is aan die loopbaan coach die jij kent. Waarom vraag deze loopbaancoach zo hoge prijs voor zijn loopbaansessie. Is dat omdat deze loopbaancoach net als die andere het zelfde sessie aanbied, of is het omdat deze sessie heel veel geld waard is dat het daarom zoveel kost.Wat is belangrijker geld of mensen? Mensen natuurlijk. Die help jij aan hun droombaan dat is pas goudwaard omdat je de mensen echt helpt met hun vraag. Dat maakt het dat mensen bij jouw willen kopen omdat jij hogere prijs aanbied en jouw producten zijn geld waard.

Mensen die er iets anders voor laten om jouw dienst te kunnen veroorloven ervaren uiteindelijk een veel groter effect.

Mijn stelling: is dat als je een klant binnen kan halen er van zelf een tweede binnen kan halen, zo kan jij je bedrijf laten groeien. Wat is het verschil? Wat moet er anders gebeuren omdat te bereiken? Volgens mijn draait het alleen maar om je mindset, een andere beslissing en een andere actie.

Kortom wil jij net als andere ondernemers meer waarde krijgen voor je diensten dan moet je wel je mindset veranderen, blijven hangen waar jij nu zit zal je nooit brengen naar de 100.000 euro per jaar.

Wil jij meer rendement halen uit te bedrijf dan raad ik stellig dit boek aan: https://www.bol.com/nl/p/het-geheim-van-euro-100-000-per-jaar/9200000066211608/

Laat je niet meer leiden door gebeurtenis, maar creëer je bedrijf en je leven zelf.

Gr Angelique

2 reacties

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.